.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه روزنامه قدس


مجتهد عراقي: ازدواج با زنان منافقين
در حکم زنا ست
پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور) - يک مجتهد عراقي با انتقاد از شيوه هاي فرقه اي و تروريستي منافقين گفت: زنان گروهک منافقين خارج از اسلام هستند و ازدواج با آنها در حکم زنا است .

دوئل نفتي ايران و عراق
مهر- با افزايش توليد نفت ميدان آزادگان به 51 هزار بشکه در روز در حالي توسعه فاز دوم بزرگترين ميدان مشترک نفتي ايران به پايان رسيده است که کنسرسيومي متشکل از شرکتهاي خارجي توسعه نيمه مشترک اين ميدان را در خاک عراق آغاز کرده اند.

اقدام قانوني هتل قطري
شبکه خبر- يک هتل بين المللي در قطر در بروشورهاي تبليغاتي خود از اسم واقعي خليج فارس استفاده کرده و از لجبازي کودکانه و سخيف برسر درج نام مجعول «خليج ا ل ع ر ب ي» پرهيز کرده است.

هک 500 سايت انگليسي به وسيله هکر ايراني
البرز- گروه ايراني موسوم به ارتش آفتاب بيش از 500 وب سايت انگليسي و آمريکايي را هک کرد.

همراهي گروهک تروريستي با يک روحاني نما
آتي - گروهک تروريستي منافقين با انگيزه تئوريزه کردن شعار مخالفت با نظام به انتشار گسترده کتابي از آثار يک روحاني نما اقدام کرده است.سيدمحمد کاظميني بروجردي از روحاني نماهايي است که با نامه نگاري به اتحاديه اروپا درصدد جوسازي عليه ايران است.

دلخوري شديد افتخاري از جاعلان اخبار
رجا - عليرضا افتخاري استاد آواز ايران گفت: اخبار منتشر شده درباره خانواده ام دروغ است و از اين موضوع بسيار ناراحت و دلخورم. در چند روز اخير برخي سايت هاي خبري نوشته بودند عليرضا افتخاري مهريه دخترانش را حفظ 450 غزل حافظ و 16 جزء قرآن کريم قرار داده است.

بازتاب سخنان «مشايي» در روزنامه صهيونيستي
فارس- روزنامه صهيونيستي هاآرتص با پرداختن به اظهارات رحيم مشايي در همايش ايرانيان خارج از کشور در خصوص «مکتب ايران» مقاله اي با تيتر «ايران فراتر از اسلام» به چاپ رساند. اين روزنامه نوشت: جالب است چنين «بدعتي» در ايران اسلامي از زبان رحيم مشايي، رئيس دفتر احمدي نژاد شنيده مي شود.

مطهري: از پرسشها نپرسيد
مهر- علي مطهري، عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس خبر داد که خود به همراه عده اي از نمايندگان پيگير فرا خواندن رئيس جمهور به صحن علني مجلس و طرح سؤال از وي هستند. وي در پاسخ به اين پرسش که به جز اجرا نشدن قوانين در چه موارد ديگري از رئيس جمهور سؤال داريد؟ گفت: اجازه دهيد مباحث رسانه اي نشود.

هر که به دشمن پايگاه نظامي بدهد، دشمن است
سپاه نيوز- رئيس اداره عمليات ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: هر کشوري که به دشمن پايگاه نظامي بدهد، دشمن محسوب مي شود. سردار علي شادماني روز سه شنبه در مراسم سالروز شکستن حصر پاوه با اشاره به تهديدهاي مسؤولان آمريکايي و صهيونيستي گفت: در صورت هر گونه اقدام نابجاي دشمن، به هيچ کشتي اجازه عبور نمي دهيم.

کدخدايي نامه به احمدي نژاد را تکذيب کرد
شبکه ايران- عباسعلي کدخدايي، سخنگوي شوراي نگهبان خبر ارسال نامه با امضاي خود را به رئيس جمهور محمود احمدي نژاد مبني بر غيرقانوني بودن کاهش ساعات ادارات در ماه مبارک رمضان تکذيب کرد.

احمدي نژاد: به جاي زن محکوم به سنگسار، به برزيل فناوري مي فرستيم
عصر ايران - رئيس جمهور ايران در گفتگو با شبکه پرس تي وي گفت که زن ايراني محکوم به سنگسار با وجود درخواست برزيل به اين کشور فرستاده نمي شود. احمدي نژاد افزود: ما اصرار به صادرات فناوري به برزيل داريم، نه فرستادن چنين مسايلي.

توصيه هاي ويژه به اوباما با تکيه بر تجربه مناظرات پيشين احمدي نژاد
شبکه ايران- بخش فارسي تلويزيون دولتي آلمان (دويچه وله) به نقل از مجله «فارين پالسي» به بهانه دعوت آشکار محمود احمدي نژاد از باراک اوباما براي مناظره تلويزيوني، راهکارهاي پنج گانه اي را براي شکست دادن رئيس جمهور ايران در مناظره ها به رئيس جمهور آمريکا پيشنهاد کرده است.

ديدارهاي نمايندگان آمريکا با تروريستهاي پژاک در منطقه
ايسنا- يکي از نفرات ارشد گروهک تروريستي پژاک در گفتگو با هفته نامه آتلانتيک از سفرهاي پي در پي مقامهاي آمريکايي به منطقه خبر داد و نوشت: نمايندگان آمريکايي چندين بار براي گفتگو با گروهک تروريستي پژاک به منطقه آمده اند.

تجمع دانش آموزان مدرسه مروي روبه روي مجلس
قدس- خبرنگار پارلماني: تعدادي از دانش آموزان مدرسه مروي در خيابان ناصرخسرو صبح ديروز در روبه روي مجلس تجمع کردند و نسبت به فروش قديمي ترين مؤسسه آموزشي تهران اعتراض کردند.
دانش آموزان و والدين آنها به خبرنگار قدس گفتند: يک ساختمان ساز، مدرسه و خانه هاي اطرافش را خريده و تصميم دارد به جاي آن پاساژ بسازد. تجمع کنندگان تصاويري را در دست داشتند که در آنها نقش يک مجتمع فروش لوازم آرايشي به جاي مدرسه مروي ديده مي شد.

نظري مبني بر وقف دانشگاه آزاد اعلام نشده است
ايلنا - هيأت مؤسس دانشگاه آزاد در نمابري اعلام کرد: به گفته رئيس قوه قضائيه، هيأت منتخب رهبر معظم انقلاب براي بررسي وقف دانشگاه آزاد اسلامي در اين خصوص نظري نداده و اصولاً اين هيأت تصميم گير نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.